tirsdag 1. mars 2016

Jeg skulle bare ...

Det er nesten 14 måneder siden forrige blogginnlegg. Til mine tre (wow!) faste følgere kan jeg ikke stort annet enn å beklage. Men livet surrer og går, og jeg skal bare, skal bare, hele tiden. Men nå skal jeg i det minste lempe ut noen god dag-spalter fra HA. Dem leverer vi kun på papir, hvilket betyr at de nokså fort blir omgjort fra lesestoff til noe folk pakker inn blomster eller fisk i. Og det er jo litt synd.

Apropos HA: I januar hadde vi vårt årlige redaksjonsseminar, med flott middag og utdeling av priser. Og jammen fikk jeg prisen for årets sak, gitt! Det var skikkelig, skikkelig stas. Og ekstra gøy var det at lillebror og frilanser-Bendik kuppet prisen for årets digitale sak. For utenforstående vil dette muligens få HA til å høres ut som en familiebedrift, men sånn er det slett ikke. Det ble delt ut en god del flere diplomer, som vi tok med oss ut på byen denne lørdagskvelden, til stor forundring for utestedenes øvrige klientell …

Team Torpen er stolte

Ingen kommentarer: