onsdag 5. februar 2014

Tøfler, hår og saueskinn

Jeg nærmer meg status som sånn slitsom hundedame i rekordfart. Jeg lover at oppdateringshyppigheten med valpebilder skal avta noe, men kan ikke dy meg for å dele noen sjarmerende glimt fra fetterens hverdagslige sysler.

Fetter Vimsen, eller Vico som de påstår han heter, er i ferd med å bli stor. På en god dag er han allerede i stand til å stå på to ben eller hente matpapirballer på kommando. Han belønnes kraftig med kyllingfilet. Nå har fetter'n vært på besøk hos meg.


Vico, 12 uker og urimelig søt.
Hei, verden! Her er jeg!
Tøfler er digg.
Langt hår er også digg.
Kurvstoler også. Ja, forresten er i grunnen det meste rimelig fint.
Overivrig forsøk på å stå på to ben.
Matmor fikk beholde den ene tøffelen. Viktig å dele likt.
Takk for seg.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Han er jo så SØT! Åh, jeg er gjerne med å være "barnevakt" senere også :)

Anonym sa...


Jeg håper virkelig dere kan være barnevakt en annen gang ;) eller kanskje jeg tar en bytur ... Sammen med dere.
Vimsen
" storsjarmør "